Kundeserviceprisen

Kundeserviceprisen 2020

Vinnerne i Kundeserviceprisen 2020 kåres med god, sosial avstand.
Vi gratulerer alle vinnerne og håper alle tar godt vare på hverandre! Husk premieutdelingen som skjer på Call Center Dagene i oktober!

Våren 2020 er en tid hvor mye er annerledes. Dette gjelder også for Kundeserviceprisen. Men noen ting er også som før, blant annet det at SeeYou kårer vinnerne i Kundeserviceprisen!

I år kan du se kåringene av klassevinnerne og et intervju med totalvinneren på film. Kundeserviceprisen 2020 ble nemlig ikke som planlagt. På grunn av utfordringene hele Norge møtte i forbindelse med korona-viruset, ble undersøkelsen avsluttet 10. mars. Allikevel rakk vi å gjennomføre 95% av henvendelsene og dette gir meget god innsikt i de prestasjonene kundebehandlerne utfører og den kundeopplevelsen de leverer. I årets undersøkelse måles deltakerne på en lang rekke prestasjoner innenfor 3 prestasjonsområder, fordelt på 5 kategorier og i tillegg, 3 spørsmål om CX – Customer Experience. Årets resultater inneholder massevis av god informasjon og innsikt om de deltakende kundesentrene.

Kåringene og premieutdelingen skulle skje på Call Center Dagene 7. og 8. mai, men denne konferansen ble utsatt til 29. og 30. oktober. Og på grunn av korona-situasjonen er konferansen avlyst i 2020. Kåringen av vinnerne skjer her, på film, og premieutdelingen, som skulle foregå på Call Center Dagene i oktober, er også avlyst og vil derfor skje hos hver enkelt vinner.

Vinneren av Kundeserviceprisen 2020 og
«Årets kundesenter – Best i test» er ice mobil!
Vi gratulerer!

Kåringene av klassevinnerne i Kundeserviceprisen 2020

I og med at vi alle er anbefalt å holde god avstand til hverandre, har SeeYou i år valgt å filme kåringene. Derfor kan du og medarbeiderne i ditt kundesenter se kåringen av vinneren i deres klasse, på den måten og det tidspunkt som passer for dere. På denne siden finner dere resultatene fra 23 klasser, med 23 klassevinnere og det er 23 filmer, 1 for hver klasse.

Hver film inneholder informasjon om Kundeserviceprisen 2020, kåringen av en klassevinner og vi tar dere med på besøk hos vinneren av Kundeserviceprisen 2020 – Årets kundesenter «Best i test»!

Nederst på siden finner du også en oversikt over totalresultatet i Kundeserviceprisen 2020, med alle klassevinnerne og rangeringer.

God fornøyelse!

Årets kåringer i Kundeserviceprisen 2020

I filmene vises dessverre gjennomsnittlig totalscore feil. I filmene forteller vi at denne er 73,9, det riktige tallet er 66,7. Feilen påvirker ikke resultatlisten, vinnerne eller andre deler av undersøkelsen, kun presentasjonen i filmene.


Alarmselskap



Avis



Bank



Bilutleie



Bredbånd



Båtreise



Cruise



Elektronikk



Energi



Forsikring



Hotell



Innfordring



Mat og drikke på nett



Medlemsorganisasjon

*På grunn av en feil ved gjennomføringen fra SeeYous side, er resultatet for Viking i Kundeserviceprisen 2020 feil. Derfor er Vikings resultat fjernet fra kåringen i denne klassen og fra undersøkelsen.



Mobil



Netthandel



Offentlig



Persontransport



Streaming



Transport og logistikk



Turoperatør



TV-distribusjon



Åpen klasse


Totalresultat i Kundeserviceprisen 2020

I oversikten under finner du totalscore for alle deltakerne i Kundeserviceprisen 2020. Resultatene er delt inn etter klasser. Du finner også en rangering av klassene basert på sammenlagt resultat i hver klasse. I tillegg finner du en oversikt over vinnerne i alle klassene, med totalvinneren øverst. Klikk på bildet for å se en større versjon.

Det er totalt 23 klasser og 181 deltakere i Kundeserviceprisen 2020.

Vi gratulerer alle vinnerne!

Resultatlisten 2020

 

Les mer om Kundeserviceprisen her, hvor du også finner resultatene fra tidligere år.

Les SeeYous blogger her!

Husk å melde deg på vårt nyhetsbrev til høyre på siden her!

Mer om Vis alle ›

Meld deg på vårt nyhetsbrev!