Retail Energy/SeeYou og Oculos går sammen om «one-stop-shop» Retail er i store endringer. Dagens kunder har større forventninger enn noen gang til sømløse kundeopplevelser og ønsker magiske øyeblikk gjennom hele kundereisen. Derfor går Oculos, som jobber med personalisert kommunikasjon, og retail-marketing miljøet Retail Energy/SeeYou sammen om å tilby en «one-stop-shop» for helhetlige kundereiser. Slik skal […]
Les merVi hjelper med å skape de beste kundeopplevelsene! SeeYou kjenner retail og kundesentre i Norge. Siden 2002 har vi målt og undersøkt prestasjonene i disse bransjene. Vi vet hva kundene opplever at medarbeiderne sier og gjør. Og vi vet hva de opplever at de ikke sier og ikke gjør. Vi vet hvordan butikkens utforming bidrar […]
Les merI forbindelse med alle utfordringene samfunnet opplever i forbindelse med korona-viruset, har SeeYou lansert en ny og aktuell tjeneste.
Les merTorsdag 7. mai kåret SeeYou vinnerne i Kundeserviceprisen 2020. På grunn av utfordringene med korona-viruset ble kåringen i år digital.
Les merHvordan kan retailere sikre tilfredse kunder? Og hvordan kan Mystery Shopping bidra til en enda bedre kundeopplevelse?
Les merSeeYou bytter rutine for utsendelse av lønnsslipper for alle sine ansatte, og vi ønsker i den anledning å forklare hvordan dette påvirker SeeYous Mystery Shoppere.
Tidligere har du fått tilsendt lønnslipp på epost. Fra 20.september, vil denne ordningen opphøre, og vi vil gå over til en app-basert løsning.
Les merEtter seks år som Head of Customer Communication and Media i konsulentselskapet dunnhumby, blir Håkon Smith Andersen ny daglig leder i Retail Energy.
Les merTakk til alle deltagere på Call Center Dagene som svarte på årets Forventningsundersøkelse
Les merice tok seieren hjem i konkurranse med 142 andre selskap. De oppnådde en score på 89,9%.
Les merDe som fokuserer riktig og investerer i sine ansatte blir morgendagens vinnere.
Les merHar du som kunde blitt «wow’et» i det siste? Og du som er medarbeider; har du «wow’et» noen i det siste?
Les merKonkurs-overskrifter. Retail Apocalyse. Kjeder som forsvinner. Økende netthandel. Dette er den nye hverdagen, det er ikke lenger et fremtidsscenario vi frykter. Dette er virkeligheten! I dag!
Les merJa, det kommer til å bli færre fysiske butikker, men nå som før, vil de flinkeste alltid overleve
Les merDet er ikke tilfeldig hvilke resultater du får. En stor del av menneskers atferd i løpet av en dag er ubevisst. Forsvinnende lite av det vi gjør og sier er vi bevisste om. Sånn er det også for medarbeidere og ledere i retail.
Les merHar du en butikk som ikke leverer som ønsket, hvorfor ikke gjøre en dybdeundersøkelse mot butikken, avdekke problemet og iverksette trening og tiltak. Har du råd til å la være?
Les mer«Jan Sverre har med sin kompetanse det SeeYou trenger for å hjelpe våre kunder med å måle og trene på å bli god på hele kundereisen, sier daglig leder i SeeYou Reidar Skorpen.»
Les merMange butikkeiere skylder på lavere kundetrafikk som en hovedårsak til at omsetningen går ned. Flere kjeder har det siste året også gått konkurs og bortforklaringen er svært ofte, færre kunder. Men er dette hele sannheten? Hvor flink har man vært til å drive butikken i forhold til produkter, produktpresentasjon, drift og personale?
Les mer