Kundereisen

Om SeeYou

SeeYou ble etablert i 2002 og er i dag Norges ledende selskap innen måling av kundeopplevelse i butikk og på kundesentre.

SeeYou er eid av Retail Energy og de ansatte.

Metoden vi bruker Mystery Shopping, dvs. ukjente kunder som besøker din butikk, ringer eller sender en e-mail ditt kundesenter eller intervjuer dine kunder for å måle opplevd kundeopplevelse.

Vår forretningside er som følger: Vi måler «sannhetens øyeblikk» og skaper innsikt og grunnlag for endringer.

Vår visjon er å være: Markedets ledende selskap innenfor måling av kundeadferd- og opplevelser i sisteleddet.

SeeYou dekker hele Norge med flere tusen Mystery Shoppere som er trent og under kontrakt. Disse blir briefet gjennom en detaljert Prosjektmanual med detaljert oppdragsbeskrivelse og spørsmål, pr. telefon/teams eller ved at de samles for en grundig gjennomgang.

Vi har også flere svært erfarne Mystery Shoppere som har gjort kvalitetsundersøkelser i mange år. Disse brukes ofte der kunden ønsker få Mystery Shoppere til å besøke mange butikker innen kjeden. Dette gjøres for å få en større likhet og sikre en svært høy kvalitet på tilbakemeldingene. Flere kjeder benytter seg av dette i dag.

Når man skal gjennomføre en Mystery Shopping undersøkelse, kan man segmentere utvalget av Mystery Shoppere som besøker/kontakter din butikk/virksomhet og hvordan det gjøres/rapporteres.

Våre Mystery Shoppere kan på kort varsel gjennomføre et besøk. Det er rask rapportering på hvordan man opplevde å møte din butikk og dine medarbeidere. Alt rapporteres i vårt datasystem Shopmetrics der du vil ha full tilgang til alle data og automatiske rapporter. Rapporten kan også automatisk oversendes til de du definerer skal ha den etter at den er kvalitetssikret av SeeYou, hvilket innebærer at den oftest sendes i pdf. pr. e-mail senest dagen etter besøket.

SeeYou har i mange år gjennomført undersøkelser for alle de største kjedene og varemerkene i Norge. Vi er partner for andre internasjonale Mystery Shopping-selskaper. I tillegg jobber vi med internasjonale kjeder og varemerker som kontinuerlig måler og ønsker feedback på kundeopplevelsen for sin kjede/merke.

Våre ansatte har stor erfaring og operasjonell retail- og kundesentererfaring. Vi kan hjelpe deg i å avdekke kritiske, viktige forhold blant dine ansatte for at din virksomhet skal nå sine mål.

Kontakt oss gjerne og vi vil raskt komme i et møte hos deg og presentere hvordan vi kan hjelpe deg.

Har du råd til å la være?

 

Les om våre produkter her.

 

Meld deg på vårt nyhetsbrev!