Innsikt fra Kundeserviceprisen 2020: del 2
22. mai 2020 08:50
Kreativitet er bra, variasjon er skummelt. Kundeopplevelsen du får avhenger ofte av hvilke kontaktmåter du benytter. Hvilken er din favoritt?
22. mai 2020 08:50
Kreativitet er bra, variasjon er skummelt. Kundeopplevelsen du får avhenger ofte av hvilke kontaktmåter du benytter. Hvilken er din favoritt?
5. september 2023 15:02
Torsdag 31. august fylte vi lokalene våre for frokost og faglig påfyll, sammen med kunder, kontakter og samarbeidspartnere. Tusen takk til alle som kom! Vi i Retail Energy & SeeYou delte spennende case og innsikt: God kommunikasjon gir god effekt og flytter varer ut av butikk – basert på god innsikt Shopper innsikt basert på […]
Les mer17. august 2023 12:45
Uten selgende kommunikasjon i butikk, mangelfull betjening og lite engasjement i salgssamtalen – er du garantert lav omsetning påpeker Tom-Erik Andersen (Retail Energy) og Ann-Kristin Mork (SeeYou).
Les mer27. juni 2023 13:35
Vi fortsetter suksessen med frokostseminar, og inviterer til et nytt frokostseminar 31/8 2023. Her deler vi rykende fersk innsikt inne shopper marketing, samt det nyeste inne AR og In-Store communication. Vi åpner dørene i Prof. Dahlsgt 8 kl 8:30 og håper så mange som mulig har lyst til å komme på en faglig frokost hos […]
Les mer