Kundeserviceprisen 2017

Mester Grønn vant med en score på 95,9%.

Flere selskaper enn noen gang tidligere har blitt målt på Kundeserviceprisen «Best i test» i 2017. Prisen ble delt ut på Call Center Dagene tirsdag 25. april på Radisson Blu Plaza Hotell i Oslo. Hele 132 selskaper ble målt i år, basert på 25 samtaler til hvert selskap, totalt 3300 samtaler. Vinnere ble kåret i 16 bransjer, og Mester Grønn vant totalt og ble dermed Årets Kundesenter – Kundeserviceprisen «Best i test» 2017. 

«Mester Grønn er en nykommer i år, men har bygget opp en svært god kundeservice de siste årene gjennom intens trening. De har lykkes stort med sin satsing. Imponerende og sterkt», sier Daglig leder i SeeYou, Reidar Skorpen.

Last ned presentasjonen fra prisutdelingen her.

(Trykk på bildet under for større versjon).