Bruk SeeYou strategisk på kundereisen

23. januar 2019   20:49

Har du en butikk som ikke leverer som ønsket, hvorfor ikke gjøre en dybdeundersøkelse mot butikken, avdekke problemet og iverksette trening og tiltak. Har du råd til å la være?

Retail i 2019 er sammenlignet med bare for et par år siden har hatt en stor endring. Nå snakker alle om e-handel, spørsmålet er hvor mye dette vil ta over for den fysiske butikken. Vi i SeeYou tror ikke på den store «butikkdøden», vi tror butikkenes rolle fortsatt vil være viktig fremover. Utfordringen er at man på butikknivå må endre seg i forhold den «nye» markedssituasjonen.

Mange har ikke nok kunnskap om det som skjer på kundereisen, enkelt sagt, hva er det som er avgjørende fra sofaen hjemme med nettbrettet til butikken og evt. kjøp?
Dette kan SeeYou hjelpe kunder med, strategiske kundemålinger for å avdekke hva som er avgjørende, både på nett og i butikk. Har du en butikk som ikke leverer som ønsket, hvorfor ikke gjøre en dybdeundersøkelse mot butikken, avdekke problemet og iverksette trening og tiltak. Har du råd til å la være?

Tips en venn eller kollega!
Linkedin

Nytt og nyttig Vis alle ›

Meld deg på vårt nyhetsbrev!