Markedspulsen
– om du vil vite hvordan kunden opplever din butikk og dine ansatte
Direkte tilbakemeldinger fra kundene
Kundeopplevelse i dag dreier seg om flere forhold. Hvordan opplevde kundene butikken, servicen, vareutvalget. Gjennom Mystery Shopping kan vi avdekke hva som skjer i selve kundemøtet mellom en medarbeider og kunden. Gjennom direkte tilbakemeldinger fra kundene, Markedspulsen, kan vi avdekke hva kundene opplevde på flere områder under sitt besøk i butikken.
Markedspulsen forteller deg hva kundene mener om din butikk
Gjennom å få direkte tilbakemeldinger fra kundene, kan du på en effektiv måte få et stort antall meninger om hva du må forbedre deg på.
- fikk kunden gjort det de kom for
- fant kunden frem i butikken
- kom kunden i dialog med en medarbeider
- så kunden kampanjer og konkrete vareutstillinger
- hva mener kunden butikken var god på, hva mener de butikken var dårlig på
Gjennom vår metode med en direkte link til et svarskjema i vår dataløsning, har vi på en kostnadseffektiv måte utviklet en løsning som gir din bedrift svært nyttige tilbakemeldinger fra kundene. Vi lager et visittkort med en web-link som deles ut i butikken. Kundene svarer direkte via linken på spørsmålene i SeeYous dataløsning.
Riktige spørsmål gir riktige svar
Vi arrangerer først en felles workshop med deg som kunde, utarbeider et spørreskjema, hva som er målsetningen og hvordan resultatene skal behandles og formidles. Hver bedrift er unik. Vi måler kun det som er viktig for dere. All informasjon legges inn i vårt nettbaserte rapporteringsverktøy hvor du kan finne resultatene med en gang etter at en kunde har registrert sine svar. Resultatene kan komme opp i et ferdig målkort eller at vi etter hver runde med Markedspulsen presenterer en rapport med analyse, trender og konkrete tilbakemeldinger på forslag til endringer.
Markedspulsen
Bruk av Markedspulsen gir mange positive utslag:
- Større forståelse for kundeopplevelsen slik at den kan forbedres. En bedre opplevelse for kunden gir økt salg.
- Gir relevant informasjon om hva ditt konsept og dine medarbeidere er gode på og hva de er dårlige på.
- Du kan følge opp utviklingen på en effektiv måte.
- Butikkutformingen og medarbeideropplæringen kan bygges på et mer korrekt beslutningsunderlag.
- Hele organisasjonen kan arbeide med resultatene på ulike nivåer.
- Hver enkelt person kan sette seg inn i resultatene, og bruke dem. Spørsmålene som stilles er konkrete og lette å forstå.