Program 2012

Dato: 27. september 2012
Tid: kl. 08.30 (Dørene åpner kl. 07.30)
Sted: Latter, Aker Brygge
Pris: kr 990,-

Påmelding gjøres på www.mysteryshoppingdagen.no, ved å ringe SeeYou på telefon 4000 2355 eller ved å sende en epost til mysteryshoppingdagen@seeyou.no

07.30 Registrering, kaffe og enkel servering
08.30 Velkommen ved Stein Bakker i SeeYou AS
08.40 Personlighet og service, eller handler det hele om IQ? v/Elin Ørjasæter, frilanskommentator, forfatter og tidligere hodejeger
09.00 «Etikk, kvalitet og den gode kundeopplevelsen: Det rette og det lønnsomme hånd i hånd…?» v/filosof, forsker og forfatter Henrik Syse
09.40 «Rask og rimelig handel med Rimi Pluss» v/Henning Eriksen markedssjef i Rimi Vi vil blant annet få høre Henning snakke om Rimis vellykkede satsning på applikasjon for smarttelefon – Rimi Pluss
10.20 Kaffe
10.40 «Trendspotting på forbrukermarkedet, 7 trender det er verdt å legge merke til?» v/førsteamanuensis ved Handelshøyskolen BI innen markedsføring, Line Lervik Olsen
11.20 «Endringen av Nille med utgangspunkt i kundens behov» v/Bjørn Vidar Tessem
12.00 Avslutning v/Elin Ørjasæter

 

ÅRETS FOREDRAGSHOLDERE

Henning10 Henning Eriksen
Henning Eriksen er markedssjef i Rimi med mer enn seks års erfaring fra en rekke spennende stillinger i ICA Norge. Han er nå ansvarlig for markedsføring i Rimi, og har hatt en sentral rolle i re- posisjoneringen av Rimikjeden de seneste årene.
Bjorn10 Bjørn Vidar Tessem
Bjørn Vidar Tessem er kategoridirektør i Nille. Han har arbeidet for Reitansystemet i en årrekke i ledende stillinger innenfor innkjøp og kategori. Bjørn Vidar startet i Nille og Per Aarskog 1. januar 2007, og er ansvarlig for innkjøp, prissetting, kampanjer og kategoriutvikling i kjeden.
Henrik10 Henrik Syse
Henrik Syse er filosof, forfatter, forsker ved Institutt for fredsforskning og frilans foredragsholder. Han har skrevet og redigert en rekke bøker og artikler om etikk, filosofi, politikk og tro. Fra 2005 til 2007 arbeidet han som leder for eierskapsgruppen i Statens Pensjonsfond Utland (Oljefondet).
Line10 Line Lervik Olsen
Line Lervik Olsen er førsteamanuensis innen markedsføring på BI. Hun har forsket på Kundetilfredshets- og lojalitetsmodeller, relasjoner på forbrukermarkedet, sosiale medier, selvbetjeningsteknologi, klageatferd og produktivitet i servicebedrifter.
Elin10 Elin Ørjasæter
Elin Ørjasæter jobber som foredragsholder, frilanskommentator og sakprosaforfatter. Elin har bred erfaring som kommentator i E24 og som deltaker i debatter på radio og TV. Før det var hun hodejeger, personaldirektør, informasjonssjef, forhandler i fagforening og barnebokforfatter.