Rådgiver og ansvarlig for Kundeserviceprisen, SeeYou
E-post: jan.sverre.paulsen@seeyou.no
Telefon: +47 405 14 092
Hvordan sikre at dere jobber med det som gir de resultatene dere ønsker?
Hvilke prestasjoner er det som påvirker resultatene hos dere? Alle virksomheter har en målsetning eller et ønsket mål de jobber mot. For å nå dette målet er det mange mennesker som skal spille sammen. Det er mange prestasjoner på mange nivåer som skal gjennomføres. Og det er flere resultater som skal oppnås.
Vi bistår virksomheter med å definere og måle de prestasjonene som bidrar mest til å nå deres mål. SeeYou gir deg innsikt i hvilke prestasjoner dere er gode på, så dere kan ta vare på, spre og videreutvikle disse. Samtidig viser vi dere på hvilke områder dere har et utviklingspotensial. Og vi hjelper dere med å utvikle disse områdene før vi måler igjen.
Sammen med oss får dere bedre oversikt og dyp innsikt i det som er viktigst for å skape de beste kunde- og gjesteopplevelsene: deres prestasjoner i deres hverdag overfor deres kunder og gjester.
Snakk med oss om måling av «Sannhetens øyeblikk».
Viktigste arbeidserfaring
2019 – d.d.: Rådgiver i SeeYou AS
2014 – 2018: Seniorkonsulent i Scandinavian Tecnology Institute, tidl. Euro Business School
2011 – 2013: Utviklingssjef i Servicerate.com i Danmark
2009 – 2013: Selvstendig næringsdrivende i Danmark
2008 – 2009: Salgssjef i Xafir A/S i Danmark
1997 – 2008: Leder for callcenter i til sammen 6 selskaper i Norge og Danmark