Mystery Web

– om du vil vite hvordan kunden opplever din nettside

Før det tastes bør det testes

Det er ikke lenge siden begreper som internett, e-post og hjemmeside ikke fantes i det norske språk. Datarevolusjonen kom raskt. Nå må alle bedrifter forholde seg til det digitale universet. Kommunikasjonen med kundene og kundeopplevelsen er ikke noe mindre viktig når den foregår elektronisk. Også her snakker vi om sannhetens øyeblikk. Hver gang en kunde besøker en hjemmeside, bestiller et produkt eller sender en e-post til kundesenteret. Når det gjelder kunnskap om kundeopplevelser på dette feltet, er du kanskje bare noen tastetrykk unna økt salg?

Mystery Web gir svar

Er hjemmesiden brukervennlig? Er det lett å finne ønsket informasjon, bestille produkter og stille spørsmål til bedriftens kundesenter? Får kundene svar til avtalt tid? Blir de mottatt på en god måte via e-post? Skjønner personalet hva kundene trenger? Og bruker de denne kunnskapen i kommunikasjon med kunden? Har personalet gode kunnskaper om produktene eller tjenestene, og er de påpasselige med å tilby andre produkter og tjenester? Oppleves betalingsmåten som sikker? Blir ordrebekreftelsen sendt, og bestilte produkter levert, i tide?

Riktige spørsmål gir viktige svar

Hver bedrift er unik, så vi måler kun det som er viktig for dere.

Vi lager et prosjektdokument, setter sammen en observatørgruppe, lager opplæringsmanualer og informerer observatørene. All informasjon legges inn i vårt nettbaserte rapporteringsverktøy hvor dere kan finne resultatene 24 timer etter at observasjonen er gjennomført. Etter hver runde med observasjoner, presenterer vi en rapport med en analyse og trender. Dere får se hvor i møtet med kunden dere er sterke, og hvor dere ikke er det. Bedriften får et grunnlag for kvalitetssikring og utvikling av hjemmesiden. Når dere vet hvordan virkeligheten ser ut, kan dere raskere iverksette de rette tiltakene, maksimere salget og effektivisere bedriftens kampanjeinvesteringer på hjemmesiden.

Mystery Web