Mystery SoMe

Forstå hvordan kundenes møte med selskapet i sosiale medier påvirker forventninger og holdninger

Over 80% av Norges befolkning er til stede på Facebook. Snapchat, Instagram og andre sosiale medier blir stadig viktigere plattformer for å møte kundene og plassere butikken og produktene sine høyt i kundenes bevissthet. Flere undersøkelser viser også at sosiale medier blir en stadig viktigere del av beslutningsprosessen når vi skal kjøpe ulike varer.

Unik kompetanse

Over 80% av Norges befolkning er til stede på Facebook. Snapchat, Instagram og andre sosiale medier blir stadig viktigere plattformer for å møte kundene og plassere butikken og produktene sine høyt i kundenes bevissthet. Flere undersøkelser viser også at sosiale medier blir en stadig viktigere del av beslutningsprosessen når vi skal kjøpe ulike varer.

Stresstest

Noe av det som skiller sosiale medier fra andre kommunikasjonskanaler er forventningen om at kunden skal kunne ha en direkte dialog med selskapet ditt. Som en del av vår undersøkelse stresstester vi selskapet ved å la mystery shoppere kontakte selskapet som kunder. Vi utvikler unike rollespill som tester kompetansenivå, servicenivå og evne til å finne løsninger for kundene, og setter dette i system som skaper grunnlag for trening og utvikling av medarbeiderne som møter kundene i sosiale medier.

Våre Mystery SoMe oppdragsgivere er kundesentre, restauranter og butikkjeder. Felles for dem alle er at de har forstått at sosiale medier er et stadig viktigere element for å levere gode kundeopplevelser, som igjen sikrer lønnsomhet, fornøyde medarbeidere og lojale kunder.

Vil du se eksempler på oppdrag vi har løst? Les våre Kundecaser.