Kurs og foredrag

Innsikt og forståelse for kundene som gir økt salg og trivsel på arbeidsplassen

SeeYou analyserer rundt 20.000 kundeopplevelser fra hele Norge hvert år på vegne av våre oppdragsgivere. Dette gir oss unik innsikt i kundenes forventninger og adferd. Hvordan selgere møter kundene, og hvilke metoder og teknikker som skaper salg og lojale kunder.

Våre erfarne rådgivere har mange års erfaring fra retail selv. Kombinert med innsikt og sterk formidlingsevne, leverer vi kurs og foredrag som motiverer, engasjerer og skaper grunnlag for bedre kundemøter på telefon, i digitale kanaler og i butikk.

Skreddersydde kurs

Når vi utfører undersøkelser for våre oppdragsgivere, får vi verdifull innsikt i selskapets sterke og svake sider sett gjennom kundenes øyne. Vi vet hvilke «knapper» selgerne kan trykke på hos kundene for å selge mer i akkurat dette selskapet, og vi vet hva som trengs for å knytte sterkere og flere lojalitetsbånd til selskapets kunder. Derfor tilbyr SeeYou skreddersydde kurs som oppfølging til undersøkelsene vi gjør. Kursene arrangeres gjerne på kjedesamlinger, butikksjefsamlinger eller lignende, og varer fra 1 til 5 timer. Vi sørger for kursmateriell, tilpasser pedagogikk og innhold til kjedens ønsker og behov, og skaper selvfølgelig verktøy for oppfølging og effektmåling.

Foredrag

Med unik kompetanse, erfaring og innsikt som vi elsker å dele, gleder vi oss hver gang vi skal delta på en kjedesamling eller et seminar for å fortelle om det vi liker aller best; mennesker! I løpet av ca. 1 time deler vi kunnskap om hvordan vi mennesker handler, hvordan vi tar beslutninger, og hvordan den digitale utviklingen påvirker adferden og beslutningsprosessene våre. Vi er konkrete med råd og metoder for å møte utviklingen og holde seg konkurransedyktig. Vi formidler med energi og genuin entusiasme – akkurat slik vi vil at hver eneste selger skal gjøre det når vi kommer inn i butikken.

Våre oppdragsgivere for kurs og foredrag er kjøpesentre, butikkjeder, kundesentre og enkeltstående butikker. Felles for dem alle er at de har forstått at gode og motiverte medarbeidere er nøkkelen til gode kundeopplevelser.

Vil du se eksempler på oppdrag vi har løst? Les våre Kundecaser.