Kundeintervjuer

Hva synes egentlig kundene om butikken din?

Å gi kundene mulighet til å gi tilbakemelding på sin opplevelse har to viktige positive konsekvenser:

  1. Du får viktige innspill om hva som er viktig for kundene dine.
  2. Kundene føler at du ser dem og tar meningene deres på alvor.

Mange muligheter

SeeYou utfører kundeintervjuer for store og små aktører, og i mange ulike former. Vi har trente intervjuere som møter kundene på en profesjonell måte, og samtaler med kundene for å få svar på det vi egentlig lurer på. Vi har mulighet for å utplassere selvbetjente kiosker med iPader, hvor de kundene som ønsker kan gi sin tilbakemelding i spørreskjemaer. Vi kan sende ut mail til kundebasen eller kundeklubben din. Vi kan generere et kodeord så kundene dine bare behøver å sende en SMS for å delta i undersøkelsen. Og mye mer.

Lønnsomme svar

Alle metoder for å snakke med kunder har sine fordeler og ulemper. Men det å snakke med kundene er aldri dumt. Kunnskap om hvem kundene er, hvor de kommer fra, og hvorfor de valgte å gå inn i butikken din kan enkelt omsettes i mer effektiv markedsføring. Hva fikk kundene egentlig med seg av kampanjer og reklame mens de var inne i butikken? Husker kundene markedsføringen du investerer store penger i, og er det den som gjør at de besøker butikken? Hva savner de i butikken din, og hva tenker kundene om konkurrentene dine? SeeYou hjelper deg å formulere spørsmålene så du finner svar på det du egentlig lurer på.

Fortløpende svar

Som plattform for Kundeintervjuer benytter vi Surveo – et avansert verktøy med mange muligheter for skreddersøm. Mens undersøkelsen pågår får du tilgang til et dashbord og kan fortløpende hente ut rapporter og analysere resultater.

Vi utfører jevnlig Kundeintervjuer for kjøpesentre, restauranter, butikkjeder og enkeltstående butikker. Felles for dem alle er at de har forstått at å snakke med kundene sikrer lønnsomhet, fornøyde medarbeidere og lojale kunder som kjøper mer og oftere.

Vil du se eksempler på Kundeintervjuer vi har utført? Les våre Kundecaser.