Intervjuer

– om du vil vite detaljer om kunden og hva de mener

Av og til ønsker man å vite mer i dybden om hva en kunde opplever og mener. Da kan det være nyttig å snakke med kundene.

Intervjutyper

Intervjuer kan gjennomføres på flere forskjellige måter:

  1. Intervju i eller utenfor en butikk – målrettede intervjuer av en butikks kunder
  2. Intervju over telefonen – nye eller eksisterende kunder som nylig har vært i kontakt med selskapet hvor man vil avdekke opplevelsen og grunnlag for valgene
  3. Intervju av tilfeldige kunder på gaten.
  4. Fokusgrupper
  5. Dybdeintervjuer

Hva vil man finne ut?

Et raskt intervju etter en kundekontakt kan avdekke spesifikke forhold som:

Erfaring

Vi har gjennomført svært mange intervjuundersøkelser for våre kunder. Vi legger vekt på rask gjennomføring, rask rapportering og en rapport i et format, oftest i ppt. som gir deg som kunde et tydelig og oversiktlig bilde av hva kunden opplevde, mener og hvorfor de gjorde sine valg.