Retail Group – ett kommunikasjons-, innsikt- og rådgivningsmiljø

26. juni 2018   10:08

Vi har gjennom de fem siste årene bygget et fantastisk retail marketing miljø bestående av Retail Energy, SeeYou og Retail Production. Sammen jobber vi i dag med mange av Norges ledende kjeder og merkevarer, nasjonale og internasjonale.

For at vi som et samlet fagmiljø skal fremstå tydeligere i markedet og mot våre kunder, er våre logoer og vårt grafiske uttrykk samlet i en profil. Samarbeidet mellom selskapene kaller vi Retail Group. Dette har vi gjort for å fremstå enda tydeligere som ett kommunikasjons-, innsikt- og rådgivningsmiljø innen Retail Marketing.

For å feire vårt nye uttrykk og samarbeid i Retail Group var vi sist helg i København sammen med Retail Institute Scandinavia hvor retail, marketing, innsikt og trender stod i fokus. Vi vandret rundt hele byen og opplevde nye, spennende retailkonsepter i regi av Retail Institute Scandinavia, som vi har et tett samarbeid med. Her deler vi noen av dem med deg!

Sportmaster

Danmarks største sportskjede satser på kundebetjening med nettbrett og mobil kassaløsning. Kundene kan selv sjekke ut tilbudet på stor touchscreen i butikken. Denne er koblet opp mot varelageret i butikken og online. Alle varer og priser er knyttet opp i samme system. Det gjør det enkelt for ansatte å betjene kunden, og yte god service.

 

 

 

Rapha

Sykkelbutikk, kafé og klubbhus i ett. Her kan du slappe av med god kaffe og mat til “live”-sykkelritt på storskjermen. Du kan kjøpe sykkelklær, utstyr og leie deg en rå sykkel hvis du vil.

 

 

 

Suitsupply

Et nederlandsk fashionkonsept som selger ferdige antrekk og designer skredder-sydde herreklær. Klærne er av høy Italiensk kvalitet men til en lavere pris. 35 % av klærne bestilles online. Butikken har serviceinnstilte, kompetente ansatte og med skredder i underetasjen skapes en autentisk god atmosfære.

 

Tips en venn eller kollega!
Linkedin

Nytt og nyttig Vis alle ›