Mystery Shopping-dagen

Mystery Shoppingdagen har siden 2005 etablert seg som den viktigste arenaen for utveksling av erfaringer relatert til hva bedrifter gjør for å forbedre kundeservice og kundeadferd. Siden den første Mystery Shoppingdagen i 2005 har bedrifter som Apotek 1, Rimi, Vinmonopolet, SAS, IKEA, Sector Alarm og Elkjøp fortalt andre bedrifter, også konkurrenter, hva de har gjort for å oppnå den posisjon de har innen sine markeder og forretningsområder.

I tillegg har vi hatt personer som Paco Underhill, (www.envirosell.com), Erling Dokk-Holm, Harald Eia, Manuell Knight, Henriks Syse, Elin Ørjasæter og Bjørn Arne Evensen til å sette kundeopplevelse inn i et nytt og til tider humoristisk perspektiv.

Mystery Shoppingdagen er en arena for daglig ledere, HR ansvarlige, kjedesjefer og alle andre som setter god kundeopplevelse som et av sine viktigste fokusområder i å vinne nye kunder og beholde relasjonen til eksisterende kunder.